PLAYLISTA " Na zimowy wieczór"

Z całą pewnością każdy z Was ma czasami ochotę posłuchać muzyki, stosownej do danej chwili i momentu.

Pomyślałam, że mogłabym stworzyć takie playlisty, z których będę korzystać w danej chwili. Często mam tak, że mój dzień jest bardzo melancholijny i miałabym ochotę posłuchać wybranych piosenek, a nie byle czego co leci akurat w radio. Szukanie po youtube piosenek, które by nam się podobały, jest pracochłonne i trzeba zmieniać co 3min repertuar.

Podzielę się z wami swoją playlistą jaką stworzyłam na zimowe wieczory.
A Wy czego słuchacie gdy za oknem zimno, śnieg powoli pada a z kominka strzelają iskry?





Ta playlista to esencja tego co czuję, gdy spędzałam długie zimy u babci w górach patrząc na Giewont. Kojarzą mi się z długimi, zimowymi spacerami po lesie gdy z drzew spadały małe, błyszczące płatki. Słuchając tego pamiętam jak marzły mi ręce siedząc na pieńku a nos robił się czerwony od długich godzin spędzonych w głuchej puszczy słysząc tylko skrzypiący śnieg pod butami.

   "Długie wycieczki, pasterki w górach i wiele, wiele innych wspaniałych wspomnień! Dziękuję!"
    Zdjęcie wykonał mój kuzyn ks.br. Marek Kowalcze

    Zdjęcie wykonał mój kuzyn ks.br. Marek Kowalcze

       Zdjęcie wykonał mój kuzyn ks.br. Marek Kowalcze






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz