8cm w talii mniej w 4 tygodnie

Jak już wiecie przez miesiąc ( 4 tygodnie) byłam na diecie OXY.

Kupiłam najtańszy zestaw - 5kg mniej. Dzisiaj chciałabym z Wami podzielić się wynikami mojego eksperymentu.









Na samym początku chciałam zaznaczyć, że jestem zadowolona z efektów, aczkolwiek na tym nie poprzestanę, ponieważ jest mi wciąż mało i mało :) Poza tym muszę przyznać, że "zaraziłam się" zdrowym odżywianiem. Dzięki diecie OXY poznałam nowe smaki, nowe połączenia produktów, które okazały się naprawdę baaardzo smaczne.


W takim razie startujemy!







Chciałabym jeszcze zauważyć, że podczas tej diety wogóle nie uprawiałam, żadnego sportu, nie ćwiczyłam. Chciałam zobaczyć jak skuteczna będzie dieta bez dodatkowego wysiłku fizycznego.
Z obseracji jak i efektu namacalnego widać, że ciało jest zwiotczałe. Dlatego w kolejnym miesiącu będę pracować nad wyrzeźbieniem sylwetki oraz budowie mięśni.

Muszę przyznać, że jestem z efektu bardzo zadowolona. A smaczne przepisy wykorzystam w przyszłości ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz