COŚ za COŚ

Skończył się rok 2014. Weszliśmy w Nowy Rok, mam nadzieję, że każdy z Was w dobrym tonie.
Dzisiaj pragnę poruszyć temat postanowień noworocznych.
Każdy z Was na pewno zastanawiał się jakie postanowienia wybrać na nadchodzący rok.
Nie wiem jak Wy, ale ja często robię tak, że oszukuję sama siebie. Wybieram takie postanowienia, które wiem, że od razu są skazane na niepowodzenie lub takie, które wiem, że i tak zostaną wypełnione.

W tym roku, mam kilka postanowień związanych z moimi marzeniami, bo przecież marzenia warto spełniać!

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się ile pieniędzy wydajecie bezsensu? Ile pieniędzy przejadamy, przepijamy lub przelewamy na barze w klubie lub zostawiamy u kosmetyczki... No właśnie!
Poniżej pokaże Wam mój pomysł jak odzyskać pieniądze na wymarzone cudeńka.

Mam nadzieję, że natchnę Was do zweryfikowania swoich wydatków, może z czegoś możecie zrezygnować na koszt czegoś cenniejszego.






Przy okazji chciałabym się z Wami podzielić reklamami, które bardzo lubię i myślę, że długo będą dla mnie natchnieniem. 








Świetne reklamy? A może ja poprostu w większości z nich uwielbiam Cara Delevingne !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz