Male zmiany, spory efekt vol.1

Dzisiaj chciałabym z Wami się podzielić moim zawodem a zarazem wielką pasją.
Uchylę Wam nieco rąbka tajemnicy i kawałek naszego mieszkania. 

Tematem dzisiajszego postu będą małe zmiany, które potrafią odmienić nieraz znacząco wnętrze naszego mieszkania.
Poprzez zastosowanie dodatków, ramek, kwiatów, dywanu lub innych małych akcesorii, możemy odmienić wnętrze w kilka chwil.


W sypialni powiesiliśmy ramki z IKEA w nieregularnym układzie. Czarno- białe zdjęcia z różnych podróży oprawione zostały w paspartu i czarne ramki. Przypominają nam o wyjazdach zagranicznych.
Poszewki na poduszki wykonałam z płótna w czarno-białe pasy. Całe łóżko zakrywa narzuta welurowa w delikatne warkocze.


ramki: RIBBA IKEA cena: 9,99 - 59,99zł ; poduszki: DIY ; narzutaHOME & YOU


Salon uzupełniłam poduszkami, wszelakiego rodzaju: w graficzne wzory i z futerka. Luźno przerzucony koc w grube warkocze dodaje miękkości i przytulności we wnętrzu.
W rogu w przeźroczystym dużym wazonie postawiłam bielone gałęzie brzozy z ledowymi lampami, które wieczorem dodają klimatu w salonie. 
Na stole jeszcze tulipany, chociaż pewnie niedługo zostaną zamienione na kompozycję świąteczną.







A tutaj mój ostatni przypływ weny twórczej. Chciałam udekorować lodówkę, a ponieważ niedawno straciłam głowę do japońskiej taśmy papierowej, pewnie Wam znanej Washi Tape, to pomyślałam, że lodówkę również mogę odmienić przy użyciu tych taśm. Poniżej efekt, jeszcze nieskończonej lodówki. Ale nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem częściowego efekty :)



Już niedługo będzie dalsza część modyfikacji lodówki, ale nie tylko. Już niedługo przygotuję zapowiedzi tego co będę wykonywać. Mam kilka pomysłów świątecznych i mniej świątecznych, którymi będę chciała się Wam podzielić już niedługo.

Zapraszam!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz