Zrzuc kilo na zielono

Po długiej nieobecności wracam do Was z dużą ilością nowinek.
Wiele zmian, ale wszystkie na dobre :)
Zaręczona-termin wyznaczony no i teraz trzeba się za siebie wziąć. Żeby zamiast owinąć się na ślub prześcieradłem to zmieścić się w wymarzoną sukienkę :)

Od poniedziałku 13/10 zaczęłam stosować nową dietę jaka pojawiła się na rynku- DIETA OXY. Zaznaczę od razu, że nigdy nie stosowałam, żadnych diet ( no oprócz jednej 3D chilli, po której miałam efekt jojo), więc podeszłam do tego nieco sceptycznie. No ale jednak... ślub ma się raz w życiu ( podobno :)) więc spróbowałam. Wraz z koleżanką z pracy podjęłyśmy wyzwanie. Obie chcemy schudnąć w 4 tygodnie 5kg. ! Produkty zakupione na pierwszy tydzień, wyniosły mnie około 110zł.... Nie za tanio, ale jeżeli ma być zdrowo, to niech będzie.

Zmierzyłyśmy się, Zważyłyśmy się. I wystartowałyśmy!

Nie chodzimy głodne :)) duuuże zaskoczenie, a potrawy są na prawdę smaczne!
I żeby było jeszcze ciekawiej... Mija kolejny dzień i mi ubyło 3,5kg na wadze.

Poniżej krótki opis dzisiejszego dnia:

Śniadanie
- Kanapki z łososiem wędzonym, rukola, serek chudy na ciemnym pieczywku... MNIAM!



Przekąska:
Wafle ryżowe i sok z marchwi

Obiad:
Kasza kuskus ze smażoną cukinią i fetą- BOOOSKIE!


Na przekąske sok z marchwi a kolacja, podobnie smaczne kanapeczki :)

Poza dietą ogólnie zaczęłam o siebie dbać. Regularne posilki to nie wszystko, dbam o skórę, paznokcie, włosy ( wracam do swojego ciemnego blondu, wiec mam naturalne ombre:)), do tego jeszcze ćwiczenia i basen.

Wracając do diety... Jestem na prawdę bardzo pozytywnie zaskoczona posiłkami jakie są w tej diecie, są na prawdę smaczne i do tego bardzo kolorowe :)
Jeżeli tylko pomogą mi zrzucić kilka kilogramów to będę szczęśliwa, a przynajmniej teraz wiem, że trzeba regularnie jeść a zdrowa żywność nie musi być nudna.

Z czystym sumieniem polecam DIETĘ OXY!!!



1 komentarz:

  1. "... wracam do swojego ciemnego blondu, wiec mam naturalne ombre..."
    ... przez tyle lat skutecznie nas wkręcałaś że masz naturalnie jasny blond?!
    jak mogłaś? :D
    PS. Świetna szata graficzna

    OdpowiedzUsuń