Shake Bar - Bar, Restauracja serwujaca sniadaniai drugie sniadania/ lunche

województwo: mazowieckie, miejscowość: Radom, dzielnica: śródmieście

ul. Stańczyka 3
26-600 Radom
https://www.facebook.com/pages/Shake-Bar/1496509437275085?fref=ts


Dzisiaj odwiedziliśmy nowy lokal w Radomiu - Shake Bar.

Na początku zastanawialiśmy się w ogóle gdzie znajduje się w Radomiu ul.Stańczyka... coś świtało, ale przy pomocy Google znaleźliśmy.
Jedziemy, jedziemy ul.Stańczyka i dopiero zauważyliśmy lokal jak go ominęliśmy.






Niestety brak szyldu, no ale cóż, przecież dopiero się lokal rozwija. Po wejściu do środka okazało się, że lokal jest bardzo miły i przytulny, a Pani zza baru akurat rozpalała w kominku.
Tak więc miło było usiąść w ciepłym, przytulnym wnętrzu popijając coś pysznego :)



Co możemy zjeść/wypić w środku? Wiele smakowitości. Ze względu na to, że jestem na diecie, zastanawiałam się czy znajdę coś dla siebie, no ale jak się okazało, można znaleźć równie zdrowe i w miarę mało kaloryczne (chociaż różnie to bywa z bananem) shake.

Shake, soki, pankakesy oraz płatki śniadaniowe :) Z całą pewnością brakowało takiego miejsca w Radomiu.
Wystrój retro zachęca nas do wejścia.

Mój wybór padł na shake VEGIE: szpinak, ogórek, awokado, banan, jabłko...
Muszę przyznać, że był pyszny. Po tym jak zapytałam Panią jakiej wielkości są shake, a Pani mi pokazała plastikowy kubek, pomyślała, " UUuuu nie najem się..." Ale byłam w błędzie, uwierzcie mi lub nie, taka ilość jest wystarczająca na kobiecy ( myślę, że i męski) żołądek. Aha no i każdy może dobrać sobie dodatek do shake, czyli: siemie lniane ( moje ulubione), płatki owsiane lub jagody goja.



Ciekawa jestem jak będą smakować panekakes z syropem z agawy....
Dodatkowo chciałam zwrócić uwagę na bardzo miłą obsługę. Pani opowiadziała nam kilka ciekawostek np. że wcześniej w tym lokalu był bar piwny, albo to jak Pan przyszedł po kebaba a wyszedł z shakem :)

Z całą pewnością zachęcamy do odwiedzenia nowego lokalu.

----------------------------------------------------------------------------------------->>
Nasza ocena:

typ lokalu: bistro, restauracja
typ kuchni: śniadania, przekąski
ceny: 4-12 zł 
godziny otwarcia: 9-19
zalety:
kominek, miła obsługa, lokalizacja

wady:
brak muzyki, brak szyldu


Zachęcamy do podzielenia się Waszymi opiniami, w ten sposób inni będą wiedzieli co myślicie.
----------------------------------------------------------------------------------------->>






2 komentarze: