Architektura wnętrz - czyli to czym tak na prawdę się zajmuję.

Dzisiaj chciałabym wszystkich Was zaprosić na mojego drugiego bloga.
Jest on poświęcony mojemu zawodowi, czyli architekturze, dekorowaniu i projektowaniu wnętrz.



Co można znaleźć na tym blogu?
Blog ten został założony w celu popularyzacji dekoracji wnętrz. Z doświadczenia wiem, że jest wielu ludzi, którzy nie podejmują kontaktu z architektem wnętrz z różnych powodów: finansowych, braku czasu lub po prostu uważają, że są w stanie zmienić swoje wnętrza na własną rękę. Dlatego też jako architekt wnętrz postanowiłam wyjść na przeciw tej grupie ludzi, która chce odmienić swoje wnętrza samemu.

Na tym blogu znajdziecie wiele inspiracji, porad technicznych i estetycznych, propozycji nowości na rynku, szkoleń, targów i wiele innych tematów, które pomogą wam odnaleźć się w tym świecie.
Oczywiście jestem również otwarta na stałą współpracę z wami. Jeżeli stwierdzicie, że mimo wszelkich chęci nie macie pomysłu na swój dom/mieszkanie, możecie do mnie śmiało pisać, a wtedy pomogę stworzyć w waszym domu wyjątkowy klimat i atmosferę.
Zapraszam wszystkich do lektury!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz